Kadınlar yaptıkları her hareketle tahrik eder…



Her gün biraz daha emin olduğum bir konu üzerinde sizler konuşmak istiyorum. Ülkemizdeki insanların yobazlığı… Şimdi birkaç tane göstermelik vatan, millet sever vatandaşımız “Kim yobaz? Doğru düzgün konuş” vs. şeyler söyleyecek ama umurumda bile değil. Yobazsınız işte. Kızları etek, şort, pantolon giyiyor diye darp eden iğrenç mahluklarsınız. Bu ülkede hiç düzgün adam yok mu? İllaki vardır fakat benim sözüm genele, özele değil. 

Kızlarımızdan bir tanesi şort giydi otobüste darp edildi, bir tanesi etek giydi öldürüldü yakıldı… SİZENE… Sizi ne ilgilendiriyor kimin ne giydiği? Annesinin babasının karışmadığı çocuğu darp etmek, öldürmek sizin ne haddinize? Neymiş beyefendiler rahatsız oluyorlarmış. Peki o halde bizde sizden rahatsız oluyoruz. Yazın o sıcaklarında sizlerde kıllı kıllı iğrenç bacaklarınızlar şort giyiyorsunuz. Kıllı iğrenç bağrınızı sonuna kadar açıp gözümüze sokuyorsunuz. Bizde sizden rahatsız oluyoruz. Hatta rahatsız olmakla kalmayıp midemiz bulanıyor, tiksiniyoruz. Sizinki rahatsız olmak falan değil kesinlikle (Hepinizden çok özür dileyerek yazıyorum.) uçkurunuza sahip çıkamıyorsunuz. Neymiş efendim bayanlar şort, etek, pantolon giyince tahrik ediyorlarmış. Ulan nasıl adamlarsınız? Kadınların giydiği kıyafetten tahrik oldunuz, konuşmasından tahrik oldunuz, gülüşünden tahrik oldunuz, saç renginden tahrik oldunuz… bu liste uzar gider. Bakın efendim bu durumda sorun kesinlikle kadınlarda değil. Erkeklerde en büyük sorun! Kimse kusura bakmasında siz direk abazasınız. İllallah getirttiniz artık yeter. Ne yapalım? Aman siz tahrik olmayın diye kara çarşaf giyip buda heykeli gibi kıpırdamadan mı duralım? O da işe yaramaz ki bu defa da duruşumuzdan tahrik olursunuz…
 Gerçekten şimdi soracağım sorunun cevabını çok merak ediyorum bilen varsa bana mail olarak gönderir misiniz? Siz erkekler bu kadar aciz, acınası sefil ve iğrenç misiniz? 

Bu yazıma gelecek tepkileri az çok tahmin edebiliyorum. “Ne biçim konuşuyor bu kız? Feminist misin sen? Her erkek böyle değil…” ufaktan cevapları vereyim. Konuşma tarzımı beğenmeyen yazımı okumayabilir. Kimseye silah zoruyla okutmuyorum. Feminist değilim. Ve elbette her erkek böyle demiyorum bende ama maalesef ki Türk erkeklerinin %75-80’ı böyle ve bu da gerçekten çok ciddi bir rakam…

Kusura bakmayın beyler kimse sizin istediğiniz gibi yaşamak zorunda değil. Sonuçta size sunulmuş olan yaşama hakkı kadınlara da sunuldu ve herkes istediği gibi yaşamakta özgür. Bence artık haddinizi bilin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Az ve Öz Konuşma

Aile İçinde Kız-Erkek Çocuk Ayrımı

Eğitimde Okulun Önemi