Adında özgür bir ülkede yaşıyoruz

“İstanbul Pendik’te Melisa Sağlam isimli genç kıza bir minibüste Ramazan ayında şort giydiği gerekçesiyle Ercan Kızılateş isimli bir saldırgan durduk yere saldırdı. İğrenç saldırıya verilen tepki nedeniyle saldırgan Ercan Kızılateş gözaltına alındı ancak daha sonra serbest bırakıldı!”

Haber tam olarak böyle geçiyor. Şimdi gelelim benim bu konu hakkındaki düşüncelerime. Ben bu konuda kaç tane yazı yazdım inanın hatırlamıyorum artık… Şunu o kuş beyninize bir yerleştirin. SİZE NE? Annesinin babasının karışmadığı kıza karışmak sizin ne haddinize? Siz kendinizi ne zannediyorsunuz? Ben size ne olduğunuzu söyleyeyim kızın giydiği şorttan ve görünen bacağından bile tahrik olacak kadar acınası iğrenç yaratıklarsınız…

Adında özgür bir ülkede yaşıyoruz. Hani lan özgürlük? Nerede? Bu mu sizin özgürlük anlayışınız? Ben istediğim kıyafeti gönül rahatlığıyla giyemeyeceksem, istediğim saatte dışarıda özgürce dolaşamayacaksam ne anladım ben bu özgürlükten. Alın sizin olsun tepe tepe kullanın.

Adam utanmadan “Tahrik oldum.” dedi ve serbest kaldı. Bir tanesi de “Senin uçkuruna sahip çıkamaman yüzünden bu insanlar istediği kıyafeti giyemeyecek mi lan haysiyetsiz.” diyemedi. Diyemezler tabi derler mi hiç. Örümcek beyinli gerizekalıların kafasında tek bir oluşum var. Kadın açık saçık giyinemez, giyiniyorsa yolludur… Kusura bakmayın bu yazımda kesinlikle terbiye falan takınmayacağım bunu fazlasıyla hak ediyorlar.

Ulan karaktersiz senin annen, kardeşin, eşin, çolun çocuğun yok mu? Aynısı onlara yapılsa kıyametleri koparır ortalığı birbirine katarsın ama elin kızına gelince sanki karışma hakkın varmış gibi davranırsın.

Bakma abi bakma… Rahatsız oluyorsan, tahrik oluyorsan bakma… Kimse sana silah zoruyla dön bak kıza demiyor bu tamamen senin karaktersizliğin. O zaman biz kadınlar da size yaygara koparalım. “Kapat lan şu bağrını rahatsız oluyoruz.” deyip ağzının üstüne iki tokat geçirelim. Siz o iğrenç kıllı bağrınızı göbek deliğinize kadar açıp bizim midemizi bulandırırken bir şey yok ama kadın ne yapsa ne giyse suç. Yaa siz kimsiniz? Allah için siz kim oluyorsunuz da elin kızında hüküm sürmeye çalışıyorsunuz. Ulan sokaktaki o hayvanlar bile sizden daha değerli gözümüzde aşağılık herifler.

Yok ya cidden bizim ülkemizde adalet namına tek bir şey yok! Bu adamları hapis cezası falan paklamaz. Ya cinsel organını kesip eline vereceksin “Al artık kimse seni tahrik edemez.” diyeceksin. Ya da direk idam edeceksin bu haysiyetsiz pislikleri…

Yorumlar

  1. Ah sonuna kadar haklısın. Tam olarak haykırmak istediğim kelimeler. Üstelik serbet bırakıldıktan sonra tekrar gözaltına alınmış. Neden ? VERGİ KAÇAKÇILIĞINDAN. Kadına vursun serbest kalsın, devletten para kaçırsın tutuklansın. Ne yazık ...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Az ve Öz Konuşma

Aile İçinde Kız-Erkek Çocuk Ayrımı

Eğitimde Okulun Önemi